دانلود Tekken 6 – بازی مبارزات تیکن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
10:21
یک شنبه 24 اسفند 1393

دانلود Tekken 6 - بازی مبارزات تیکن

اگر بخش داستانی بازی Tekken 6 را دنبال کرده باشید، Jin Kazama در نسخه قبل توانست در برابر استاد بزرگش یعنی Jinpachi Mishima به پیروزی برسد و به بالاترین درجه در مبارزات خیابانی برسد. حال او قصد دارد تا با به کارگیری قدرت های فرازمینی موجود در کارخانه میشیما، جهش ژنتیکی سریعی داشته باشد و هیچ کسی نتواند در برابرش بایستد. پدر جین (Kazuya Mishima) به عنوان مدیر شرکت انتخاب شده بود ولی کازاما قصد ندارد تا به این راحتی کنار بکشد.

 

اما اگر از طرفداران قسمت داستاندار این عنوان نباشید، می توان گفت که با یکی از بهترین نسخه های تیکن از نظر گیم پلی مواجه هستیم. علاوه بر این که شخصیت های اصلی و قبلی در Tekken 6 حضور دارند، چند مبارز دیگر به دوره رقابت ها اضافه شده اند و مهارت بالایی در رشته خودشان دارند. مهم ترین قابلیتی که از سال ها پیش، بازیکنان از آن لذت برده اند، بخش چند نفره می باشد که در این نسخه نیز وجود دارد! بدون نیاز به اینترنت و به صورت Local می توانید با دوستتان به مبارزه بپردازید و اگر وارد تورنمنتی شده باشید، امتیازات به صورت دقیق و حساب شده به ثبت می رسند. گرافیک بازی Tekken 6 در سطح نسبتا بالایی قرار دارد ولی به خاطر این که حدود ۶ سال پیش عرضه شده است، نمی توان آن را با کیفیت عناوین مبارزه ای امروزی مقایسه کرد. مهم ترین چیزی که این مجموعه را به برتری رسانده، گیم پلی روان آن می باشد.

حجم فایل : ۷۱۵.۴۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 270
بازدید : 270

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر